Esityksiä asiakaskokemuksen ja palvelumuotoilun aiheilla

Case Virgin – 7 keskeisintä asiakaskokemuksen tekijää (Forbes, Richard Branson, video 6 min.)

Diagonalin Juha Kronbergin esitys siitä miten terveydenhuollossa palvelu voidaan rakentaa asiakkaan eikä organisaation lähtökohdista – Service Design Achievement of the Year in Finland 2013 (video 32 min.)

Service Design Thinking palvelumuotoilun keskeisistä elementeistä (video 1 min.)

Sähköpostimarkkinointi 3.0 – alihyödyntämisestä tuloksiin (kuvaesitys)

Fjord 2014 Trends (kuvaesitys)

Mainokset

Vastaa

Täytä tietosi alle tai klikkaa kuvaketta kirjautuaksesi sisään:

WordPress.com-logo

Olet kommentoimassa WordPress.com -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Twitter-kuva

Olet kommentoimassa Twitter -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Facebook-kuva

Olet kommentoimassa Facebook -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Google+ photo

Olet kommentoimassa Google+ -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Muodostetaan yhteyttä palveluun %s