Sähköpostimarkkinointi 3.0

Markkinoinnin automaatiolla voit liimata asiakkaasi polut omiin polkuihisi

Käyttäytymisen muutoksen yksi tulos on monimutkaistunut asiakaspolku, jonka eri pisteissä onnistumiseen tarvitaan automatisoitua sähköpostimarkkinointia, kohdennettuja toimintakehotuksia ja dynaamista sisältöä. Markkinoinnin automaatio on järjestelmä, jossa sähköpostia käytetään tavoitteellisesti ja johdetusti asiakassuhteiden hoitamiseen sekä luomiseen. Hyvin suunniteltu markkinoinnin automaatio, jossa sähköposti yhtenä keskeisenä osana liimaa asiakkaan kustannustehokkaasti dialogiin yrityksen kanssa ja luo perustan myös keskeisten kosketuspisteiden korostamiseen asiakkaalle.

kuva (7)

Markkinoinnin automaation perustana on yrityksen asiakastietokanta, jonka perusteella luodaan segmenttien ja profiilien mukaisia arvoa tuottavia palveluprosesseja. Nykyisissä asiakkaissa tunnistetaan ja hyödynnetään ristiin- ja lisämyynnit niin, että onnistuessaan kävijöistä tulee faneja ja suosittelijoita.

Tässä setissä kootusti ajatuksia muutoksesta, markkinoinnin automaatiosta ja sähköpostista yhtenä työkaluna asiakaskokemuksen johtamisessa:

Sähköpostimarkkinointi 3.0 – alihyödyntämisestä tuloksiin

Mainokset

Vastaa

Täytä tietosi alle tai klikkaa kuvaketta kirjautuaksesi sisään:

WordPress.com-logo

Olet kommentoimassa WordPress.com -tilin nimissä. Log Out /  Muuta )

Google photo

Olet kommentoimassa Google -tilin nimissä. Log Out /  Muuta )

Twitter-kuva

Olet kommentoimassa Twitter -tilin nimissä. Log Out /  Muuta )

Facebook-kuva

Olet kommentoimassa Facebook -tilin nimissä. Log Out /  Muuta )

Muodostetaan yhteyttä palveluun %s